Kolejna edycja konkursu Markowy Lokal Śródmieścia rozstrzygnięty. W tym roku uczestniczyły: Butik BJ Atelier, Fruzia Studio Urody, Kawiarnia Miodnia, Pracownia Metamorfozy Mebli Tymomania, Restauracja Raz Dwa Pasta, Sklep Kraina Pszczela. Najwięcej głosów, jedną trzecią, zdobyła Tymomania.
Przedsiębiorstwo zajmuje się między innymi dawaniem drugiego życia starym meblom. Właścicielką jest Ewelina Beneturska. Dziś z rąk Prezydenta Miasta Włocławek otrzymała voucher reklamowy na kwotę 5000 zł. Tymomania znajduje się na ul. 3 Maja 9. Początki działalności to 2018 rok.
Celem konkursu, realizowanego przez Urząd Miasta Włocławek w ramach Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Włocławek na lata 2018-2028, jest podniesienie poziomu gospodarczego obszaru rewitalizacji oraz wsparcie przedsiębiorców i promocja ich działalności gospodarczej poprzez wybór najlepszej jakościowo usługi lub produktu. Wskazane w regulaminie cechy uczestników to: duży potencjał, szczególna oferta usługowa lub handlowa, wysokiej klasy produkty lub wyróżniający się poziom obsługi klienta.
Napisz komentarz
Komentarze