Portfolio BIG Poland powiększyło się o dwie nowe inwestycje: Park Kujawia we Włocławku oraz Atut w Myszkowie. W efekcie marka BIG posiada już 7 parków handlowych w Polsce, zlokalizowanych w Łubnej pod Warszawą, Lubinie, Andrychowie, Gorzowie Wielkopolskim oraz Ostródzie. Wraz z trzema projektami deweloperskimi w toku, portfolio BIG Poland obejmuje obecnie 10 lokalizacji, co stawia firmę na drodze do dynamicznego wzrostu i bycia liderem na rynku parków handlowych w Polsce. Dzięki nabyciu nowych projektów we Włocławku i Myszkowie, portfolio BIG Poland powiększyło się o dodatkowe 34 500 mkw. GLA. Nowo pozyskane obiekty zostaną poddane rebrandingowi i wkrótce będą działać jako BIG Włocławek oraz BIG Myszków, wspierane całorocznymi działaniami marketingowymi, które zwiększą ich widoczność i obecność na rynku. Łączna wartość obu transakcji przekracza 56 mln euro.
„Jako BIG Poland konsekwentnie realizujemy ambitny plan rozwoju w Polsce, prowadząc szereg projektów związanych z planowaniem otwarć nowych inwestycji handlowych pod marką BIG w całym kraju. Transakcje zakupu dwóch nowych obiektów handlowych, we Włocławku i Myszkowie, to dla nas bardzo ważny krok w realizacji strategii jako długoterminowego inwestora. Tak jak w innych parkach handlowych marki BIG, również we Włocławku i Myszkowie zamierzamy stworzyć ulubione miejsca zakupów i spotkań dla mieszkańców regionu. Zależy nam na budowaniu długotrwałych relacji z najemcami, z lokalnymi społecznościami. Jestem przekonany, że nowe projekty pod szyldem BIG Włocławek i BIG Myszków staną się miejscami tętniącymi życiem, chętnie odwiedzanymi przez całe rodziny - mówi Eran Levy, BIG Poland CEO.
Park Kujawia we Włocławku to centrum handlowe łączące szeroką ofertę handlowo-usługową z różnych branż i sektorów w jednym miejscu. Otwarcie miało miejsce w I kwartale 2020 roku. Obiekt oferuje 21 000 mkw. powierzchni GLA, wśród najemców znajdziemy między innymi markety popularnych sieci takich jak Castorama, Lidl, Agata Meble, RTV Euro AGD, a także sklepy takich marek jak Dealz, Action Pepco, Rossmann, Smyk, Kik, Tedi, Honolulu Shopping. Uzupełnieniem oferty jest restauracja sieci McDonalds. Park Kujawia oferuje 930 bezpłatnych miejsc parkingowych.
BIG Poland jest częścią międzynarodowej grupy BIG Shopping Centers, założonej w 1994 roku w Izraelu przez Yehudę Neftali, koncentrującej się na rozwoju, obsłudze i inwestowaniu w parki handlowe, centra handlowe, parki logistyczne, projekty biurowe, mieszkaniowe i energię odnawialną. Firma działa w Izraelu, Serbii, Czarnogórze, Rumunii, Czechach i Polsce.
Marka BIG obecna jest na polskim rynku od 2022 roku i aktualnie posiada 7, w pełni skomercjalizowanych, parków handlowych w Łubnej pod Warszawą, Lubinie, Andrychowie, Gorzowie Wielkopolskim, Ostródzie, Włocławku i Myszkowie o łącznej powierzchni 132 000 mkw. GLA. BIG Poland konsekwentnie realizuje ambitny plan rozwoju w Polsce, prowadząc szereg projektów związanych z planowaniem otwarć nowych inwestycji handlowych pod marką BIG w całym kraju. Łączna wartość obu transakcji przekracza 56 mln euro.
Więcej informacji o BIG Poland na stronie www.bigcenterspoland.com
Napisz komentarz
Komentarze