Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 2 maja 2025 00:00
Reklama

Klientka Castoramy:"W głowie się nie mieści co oni robią z klientem". Sieć sklepów przeprasza...

Podziel się
Oceń

Klientka Castoramy:"W głowie się nie mieści co oni robią z klientem". Sieć sklepów przeprasza...

Autor: fot. Janusz Krysztop

Kilka dni temu napisała do nas pani Anita, klientka nowo otwartej Castoramy z prośbą o nagłośnienie sprawy i ewentualną pomoc w uzyskaniu swojego zamówienia. Blisko 4 miesiące czeka na zamówione drzwi, choć maksymalny czas oczekiwania jak zapewniła swoją klientkę Castorama to 6 tygodni. Sprawa jest o tyle dziwna, że drzwi pojawiały się w mniejszych ilościach i znikały, a kontakt z osobami obsługującymi zamówienie wygląda jak przerzucanie odpowiedzialności z działu na dział... Poniżej cała historia:

Reklama

"Witam. Piszę do Państwa ponieważ jestem oburzona sytuacją nowo otwartej Castoramy. Dnia 9 Marca zamówiłam 5 skrzydeł drzwi (czas oczekiwania od 4 do 6 tyg tak mi powiedziano przy zamówieniu). Po 6 tygodniach dzwoniłam brak, po 8 tygodniach dzwoniłam brak (rozumiem nooo wirus). 9 tydzień pojechałam ciężko było znaleźć kogoś kto udzielił by mi jakieś informacji, ale w końcu znalazł się jakiś kierownik mówiąc, że ma nadzieję, że za ok 2 tyg powinny być już drzwi, ale jak bym chciała w tej chwili 2 skrzydła ma dla mnie (ucieszyłam się że może w końcu coś się ruszy). Nie miałam wtedy jak zabrać więc stwierdziłam, że przyjadę za ok tydzień i zabiorę. Dziś dzwonie tj. 04.czerwca ponownie o zapytanie czy może moje zamówienie jest kompletne (dzwoniłam na dział drzwi). Okazuje się, że nie. Na dodatek tych 2 par skrzydeł też nie ma. Moje pytanie jak nie ma jak kierownik mówił, że są tydzień temu, połączyli mnie z innym działem (tam też brak jakichkolwiek wiadomości) chcą znów mnie łączyć z działem drzwi więc ja mówię że już rozmawiałam tam nic nie wiedzą! No to Pani połączyła mnie z działem logistyki zamówień z kierownikiem a on nic nie wie połączy mnie z działem drzwi (nerwy mi puszczają bo nikt mi żadnej odpowiedzi nie udzielił). Znów dział drzwi pan nic nie wie proszę czekać i proszę dzwonić jutro bo ja dziś na szkoleniu jestem a jutro czegoś się dowiem! I tak już od miesiąca nic nie wiem,czy drzwi będą, czy ich nie ma, czy w ogóle ktokolwiek potrafi udzielić mi jakieś informacji. W głowie się nie mieści co oni robią z klientem."
 

W związku z powyższym skontaktowaliśmy się z kierownictwem Castoramy we Włocławku. Dyrektor Jędrzej Sobański nie chciał udzielić nam informacji telefonicznie, twierdząc, że nie ma pewności czy rozmawia z przedstawicielem mediów, czy może z osobą, która tylko za takową się podaje. Umówiliśmy się zatem na spotkanie, aby zadać w imieniu pani Anity pytania i okazać się stosowną legitymacją. Dyrektor na spotkaniu oświadczył jednak, że teraz prosi o wysłanie pytań drogą elektroniczną... Nie można było tak od razu? Dostosowaliśmy się więc do wyznaczonej ścieżki, aby uzyskać informacje. Dziś w godzinach popołudniowych Castorama przedstawiła swoje stanowisko:

"Biuro prasowe Castorama Polska

Castorama Polska od początku funkcjonowania na rynku stawia sobie za cel doskonałą jakość obsługi klienta. Wypełnienie tego zobowiązania przejawia się nie tylko w profesjonalnym doradztwie, wsparciu decyzji zakupowych, ale również w sprawnej i terminowej realizacji zamówień. Na każdym etapie dokładamy wszelkich starań, aby jak najlepiej wypełnić nasze zobowiązania względem klientów. Sytuacja, w której nastąpiło znaczne opóźnienie w dostawie zamówionego produktu jest dla nas niedopuszczalna i trudna do zaakceptowania. Niestety przy realizacji tego konkretnego zamówienia nastąpiły problemy związane z dostępnością jednego z elementów u dystrybutora, o których dowiedzieliśmy się dopiero po dłuższym czasie od złożenia zamówienia. W czasie wyjaśniania sytuacji nasz dział zamówień był wielokrotnie zapewniany przez dystrybutora o niezwłocznym przywróceniu osiągalności tego elementu, dlatego termin dostawy był kilkukrotnie przekładany, przez co Klientka została poinformowana o przedłużającej się dostawie dużo za późno. Niestety nie mogliśmy nawet zaproponować wymiany na inny produkt, ponieważ część zamówieni była już zrealizowana i zamontowana, a nowy element mógłby różnić się parametrami lub odcieniem ze względu na odmienną specyfikę serii. Na ten moment dostaliśmy zapewnienie dystrybutora, że realizacja tego zamówienia odbędzie się niezwłocznie w sposób rekompensujący nietypowy czas jego trwania oraz - mamy nadzieję - zadowalający naszą klientkę. Serdecznie przepraszamy naszą Klientkę za opóźnienie i niedogodności."

Mamy nadzieję, że tym razem Castorama dotrzyma danego słowa, a Pani Anicie zostaną wyperswadowane niedogodności, zwłaszcza, że sieć osiągnęła w  Polsce na przełomie 2018/2019 roku dochód w wysokości blisko 7 miliardów złotych...

Gdyby było inaczej, Pani Anito, zapraszamy do kontaktu ;)

 


Napisz komentarz

Komentarze

niezadowolony 30.03.2025 13:22
Jędrek... Bydgoszcz, Gniezno, teraz Włocławek... kiedy ty się wreszcie ogarniesz ??? ;-/ Swoją drogą tylko współczuć klucza wyboru managementu firmy/sklepu... ze szkodą dla firmy i jej Klientów...

Reklama
Zenek 16.06.2023 11:31
Przecież koszyk na ich stronie nie potrafi nawet podliczyć osobno produktów a jedynie podaje całkowitą cenę zamówienia. Nie wiadomo, ile się płaci za osobne materiały. Dodatkowo niedawno przebudowana strona, to jest wielki burdel, bo wszystko trzeba szukać ręcznie, zero podpowiedzi, co do produktów z tej samej serii itd. Rozmowa z konsultantem na czacie, jest przerywana automatycznie po kilku minutach ekranem oceny rozmowy. Informatyk, który to wszystko składał do kupy, to wielki fachowiec. Największym jednak hitem, jest brak możliwości składania zamówień przez Internet, jeśli chodzi o niektóre rzeczy. Albo zamawiasz telefonicznie, w trakcie rozmowy podając kody produktów, albo nie zamówisz w ogóle. Można sobie wyobrazić taką rozmowę, jeśli klient zamawia wiele różnych materiałów. Naciąganie klienta na dodatkowe koszty za połączenie. Brawo, Castorama. Tak do wiadomości, to mamy 2023 rok, a wy siedzicie w latach 90-tych.

Kujawiak 24.09.2020 20:57
Gdzie jest dyrektor sklepu? Co na to regionalny? Jędrzej może czas zainteresować się bardziej sklepem? zadbać i wesprzeć załogę na hali sprzedaży, bo Klienci jak w Bydzi, tak w Gnieźnie i Włocławku... niezadowoleni?!

Roman 12.06.2020 20:49
Pamiętam jak mówiłem w obi, że otwiera się Castorama i wreszcie będzie lepiej. Byłem kilkukrotnie w Castoramie i co tam się dzieje to przerasta ludzkie pojęcie. Czas oczekiwania i wiedza pracowników jest dramatyczna. Będę musiał przeprosić Obi ale tym razem z chęcią do nich wrócę. Sory Castorama

Mieszkaniec 11.06.2020 10:09
Zrezygnowac z zamowienia i do sadu z nimi, za nie wywiazanie sie z umowy. Takie zeczy tylko we Wloclawku.

Daria 10.06.2020 22:42
Trzeba było od razu iść do OBI a nie liczyć na cud w Castoramie.

Reklama
Pani z 10.06.2020 22:40
Witam. Mogę się podpiąć co do zamówień w Castoramie. Czekałam na zamówienie trzy tygodnie (max oczekiwania).Nikt się nie odezwał więc pojechałam osobiście. Krotko mówiąc dopytywałam przez trzy dni ,nikt nic nie wiedział. W końcu mąż zadzwonil. Początkowo Pan powiedział że niestety nie ma zamówienia i trzeba poczekać jeszcze kilka dni. Gdy mąż delikatne mówiąc się uniósł zamówienie się znalazło. Mało tego,, otrzymaliśmy nie ten towar. Też pracuje w handlu i nie wyobrażam sobie takiej sytuacji. Po prostu wielki burdel, na gdy więcej nic tam nie zamówię.

Bartek 17.07.2020 12:48
Kierownik jest mało obrotny i nie nadaje się na to stanowisko.Zmienić kadrę zarządzającą.

klient 10.06.2020 19:13
Dużo jest wpisów negatywnych na temat Castoramy,przy obecnym zawaleniu rynku firmami podziękować Castoramie za "współpracę" i po kłopocie. Szkoda czasu i nerwów.

ReklamaAdvertisement
Reklama
Reklama