W dniach 18 – 22 listopada uczniowie Samochodówki już po raz dwunasty uczestniczyli w Światowym Tygodniu Przedsiębiorczości. To międzynarodowy projekt promujący świadomy rozwój, aktywną postawę wobec życia i podejmowanie biznesowych inicjatyw. Organizowany jest od 2008 roku w 150 krajach świata, w tym w Polsce. W ramach tego przedsięwzięcia Samochodówka uczestniczy w programie „Otwarta firma”, realizowanym przez Fundację Młodzieżowej Przedsiębiorczości, pod honorowym patronatem Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii. W ramach XII Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w ZSS realizowano szereg przedsięwzięć we współpracy z następującymi firmami:
1. Komenda Miejska Policji we Włocławku
2. Państwowa Straż Pożarna we Włocławku
3. Miejski Rzecznik Konsumenta – Urząd Miasta Włocławek
4. Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży OHP we Włocławku
5. Jaworski Auto Sp. z o.o. Toyota Włocławek
6. Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej we Włocławku
7. Telewizja Informacyjna Włocławek CW24TV
8. PKO Bank Polski S.A. Oddział 1 we Włocławku
9. Włocławski Inkubator Innowacji i Przedsiębiorczości we Włocławku
Przedsięwzięcia realizowane w formie prelekcji, pokazów, warsztatów i wycieczek dotyczyły następującej tematyki:
1. Pracownik i pracodawca – oczekiwania pracodawcy wobec potencjalnych pracowników.
2. Konsument – prawa i obowiązki konsumenta.
3. Pracownik i pracodawca – redagowanie dokumentów aplikacyjnych, rozmowa kwalifikacyjna.
4. Marketing firmy, etyczny biznes – wizerunek firmy, badanie rynku – prezentacja i jazda próbna.
5. Własna firma. Finanse – co decyduje o sukcesie firmy? – planszowa gra edukacyjna.
6. Marketing firmy – dlaczego warto i jak dbać o dobry wizerunek firmy.
7. Szkolenie – Jak Cię widzą, tak Cię piszą - skuteczna komunikacja i profesjonalne kreowanie wizerunku. Zwiedzanie zakamarków Włocławskiego Inkubatora Innowacji i Przedsiębiorczości.
Napisz komentarz
Komentarze